søndag 13. oktober 2013

Serveringsbrett fra ja; BILTEMA!!

Jeg er avhengig av serveringsbrett. Det er kanskje jeg er for bedagelig til at jeg syns det er ok å bære mat, tallerkner, glass, bestikk m.m. helt ned i peisestua hvor vi ofte spiser mat i helgene eller ut i hagen om sommeren. Jeg kan jo løpe litt mer frem og tilbake og dermed øke hverdagsaktiviteten. Men nei, akkurat på dette området foretrekker jeg et par gode serveringsbrett. I plast. De er uunnværlige.
 
BILTEMA er en butikk jeg aldri hadde vært innom før jeg skulle kjøpe ekstraspeil til bil i forbindelse med kjøreopplæring. Og det er jeg glad for. At jeg har sluppet å gå inn i den butikken før. Jeg fant overhodet ikke det jeg skulle ha. Ei heller var det noen å spørre. BILTEMA? Hva slags navn var dette på den største nipsbutikken jeg noensinne har sett? Det meste av produktene hadde ingen ting med bil å gjøre. Nok om det.

Det de har er serveringsbrett i plast til kr. 50,00. Og de er også såpass holdbare at du har de i hele ditt liv. Og da kan det forsvares å handle billig-nips. Som til og med er til nytte.

Nå har jeg de brettene jeg trenger. Men til deg som ikke har noen. Kr. 50,00 pr. stk. på BILTEMA!!

Ingen kommentarer: